Kami dua beradik yang amat menyayangi keluarga dan ingin memiliki rumah, kereta IDAMAN dan mempunyai "0" HUTANG. Oleh itu KAMI nampak system dan produk ini adalah yang terbaik dan sempoi. KAMI pernah mencuba pelbagai jenis e-biz dan MLM. Oleh itu KAMI teramat berharap ANDA akan mencapai title "JUTAWAN" bersama-sama KAMI. ANDA buat ANDA dapat. Terima Kasih dan Salam JUTAWAN

Apa itu Phyto SCIENCE

"Wawasan agung dan iltizam yang menggunung merupakan rahsia kejayaan dalam alam perdagangan hari ini.
Sebuah syarikat yang benar-benar bersifat antarabangsa perlu menguasai teknologi maklumat dan komunikasi, demi memantapkan kedudukannya dalam suasana perdagangan global yang amat sengit persaingannya.
Perdagangan hari ini perlulah diasaskan pada penerapan teknologi maklumat, atau e-dagang, yang telah menjelma sebagai alat yang wajib dikuasai dalam usaha meneroka pasaran sejagat, bagi usaha Penghasilan pendapatan yang berdaya maju, dan bagi mencapai pertumbuhan mapan pada tahap global. 

PHYTO SCIENCE sebuah syarikat yang dibina atas asas sistem e-dagang yang bersepadu lagi berdaya maju telah didirikan oleh sekumpulan para profesional yang berbakat lagi berpengalaman dalam industry Pemasaran dan mempunyai wawasan untuk menerokai pasaran global melalui penerapan pendekatan e-dagang.

PHYTO SCIENCE percaya produk yang baik tidak mempunyai kos bumi, sama ada persekitaran atau rasa monetari. Kami sentiasa mencari untuk produk beretika, mesra alam untuk pelanggan-pelanggan kami. Sistem pemasaran PHYTO SCIENCE dengan menggunakan produk DOUBLE stemcell, kunci kepada kejayaan dengan menerajui gelombang pembaharuan tentang produk, DOUBLE stemcell adalah merupakan adaptogen dengan kebaikan yang tersendiri. Kandungan utama DOUBLE stemcell ialah PhytoCellTec™ Malus Domestica (Apple Stem Cells) dan PhytoCellTec™ Solar Vitis (Grape Stem Cells) yang digunakan sebagai adaptogen dengan keperluan yang tersendiri, seperti anti-penuaan, antioksidan dan sebagainya.
Janji Kami
  • Adakah anda sudah bosan bekerja untuk jangka waktu kerja panjang tetapi sekadar memperoleh pendapatan cukup makan?
  • Sibuk kesana kemari, berhempas pulas, tetapi tidak sampai kemana?
  • Susah mendapat kerja? Merasa kewangan tidak terjamin?
  • Berfikir tentang masa depan anda. Di mana anda dan keluarga anda akan berada dalam 1 tahun dari sekarang?
  • Mengapa tidak memulakan perniagaan anda sendiri, perniagaan yang memberi  anda peluang tanpa batasan? Ia begitu mudah! Anda sudah begitu dekat dengan kebebasan dari masalah kewangan.
Visi Kami
Kita berhasrat untuk menjadi syarikat penjagaan kesihatan yang unggul di seluruh dunia dan dengan itu membawa nilai besar dan kebanggaan kepada pelanggan-pelanggan kami, rakan perniagaan, pekerja dan masyarakat yang lebih besar.

Misi Kami
Kami lebih dari sekadar sebuah perniagaan. Bertunjangkan nilai-nilai Asia, kami menyepadukan ciri-ciri terbaik Timur dan Barat untuk menyediakan pengalaman berkualiti yang berterusan dalam meningkatkan kehidupan pekerja, pengedar, pelanggan dan rakan niaga kami serta masyarakat umum.
Inilah peluang untuk anda menikmati gaya hidup seimbang dengan keluarga dan bekerja pada masa yang sama. Jika anda sedang mencari kerja yang membolehkan anda mengembara, anda sudah menjumpainya di sini! Ciptalah peluang anda sendiri demi kemajuan dengan menjadi seorang ahli PHYTO SCIENCE hari ini!!" ~ PHYTO SCIENCE SDN BHD (1013730P)

No comments:

Post a Comment