Kami dua beradik yang amat menyayangi keluarga dan ingin memiliki rumah, kereta IDAMAN dan mempunyai "0" HUTANG. Oleh itu KAMI nampak system dan produk ini adalah yang terbaik dan sempoi. KAMI pernah mencuba pelbagai jenis e-biz dan MLM. Oleh itu KAMI teramat berharap ANDA akan mencapai title "JUTAWAN" bersama-sama KAMI. ANDA buat ANDA dapat. Terima Kasih dan Salam JUTAWAN

PhytoCellTec™ Malus Domestica (Apple Stem Cell)

 "Apple Tree Switzerland Uttwiler Spatlauber"

http://fablousrich2u.com/images/applebest.jpg
Apple ini tidak sama seperti apple yg terdapat di pasaraya @ kedai-kedai. 
  • Jika buah apple ni jatuh ke tanah ia tidak akan kecut @ busuk 4 - 6 bulan 
  •  Jika pokok @ buahnya tercedera ia akan pulih dengan cepatnya
Ini bermaksud "STEM CELL" pokok apple purba ini sangat KUAT

PhytoCellTec Malus Domestica (Swiss Apple Stem Cell)

Pada tahun 2008 "PhytoCellTec Malus Domestica" memenangi hadiah inovatif untuk ramuan yang terbaik di Eropah (dibangunkan oleh Mibelle Biochemistry) yang diekstrak daripada pokok epal Switzerland yang jarang berlaku dari kawasan luar bandar di Switzerland. Pokok apple swiss mempunyai keupayaan untuk menyembuhkan diri sendiri dan bertahan lebih lama daripada jenis-jenis lain. Satu pasukan sains di Mibelle Biochemistry membuktikan bahawa dengan tahap kepekatan 0.1% daripada PhytoCellTec dapat memberi inspirasi kepada banyak sel-sel stem manusia yang menakjubkan sehingga 80% adalah formula rahsia yang kaya dan terkenal untuk aktif dan sihat. Majalah Vogue baru-baru ini melaporkan Wanita Pertama, Michelle Obama menggunakan produk dengan sel stem epal untuk mengurangkan kedut dan meremajakan kulit beliau.

Stem Cell

Phytocelltec Malus Domestica telah memenangi Hadiah Inovasi tahun 2008 untuk bahan aktif TERBAIK di eropah. Ia adalah revolusi Anti-Penuaan, Melindungi Jangka Hayat Sel Stem Kulit, Melambatkan Penuaan Sel-Sel Penting, Membaiki Dan Membina Sel-Sel Baru Dalam Badan.DOUBLE stemcell diadun dengan bahan-bahan semulajadi seperti Acai Berry. Produk  pertama di asia yang menggunakan Apple Stem CEll dari SWITZERLAND yang dikenali UTTWILLER SPATLAUBER yang mengandungi 92% Kologen yang telah dipatenkan dan produk yang halal. TETAPI produk DOUBLE stemcell adalah dua kali ganda keberkesanan jika dibanding dengan produk-produk yang di luar sana.
http://fablousrich2u.com/images/powertestimony.jpg

Dirumus khas dengan bahan-bahan semulajadi yang terbaik dengan membekal nutrisi dan membaik pulih sel-sel di dalam tubuh anda disamping memberi tenaga seharian dengan menyingkirkan segala jenis toksik dan menjana semula sel-sel baru.

PHYTOCELLTEC MALUS DOMESTICA Adalah Stem Cell Epal yang di hasilkan melalui teknik terbaru teknologi sel kultur berpaten. Ia kaya dengan penghasilan sel baru dengan faktor epigenatik dan metabolik bagi melambatkan proses penuaan dan mencegah pengecutan organ.



Dengan hanya satu bungkus ia boleh mengembalikan tenaga luaran dan dalaman, mengurangkan toksin dalam badan, membakar lemak berlebihan, mengurangkan alahan, kanser, kencing manis, darah tinggi, membaik pulih saraf yang rosak, tiroid, mengurangkan kolesterol, gout, mencerahkan kulit agar kelihatan gebu dan anjal, disamping mengembalikan keremajaan sel-sel tubuh (awet muda) serta merangsang dan meningkatkan sistem imunisasi dalam badan


KEBAIKAN 
1. Menentang Kronologi Penuaan (Anti Penuaan)
2. Memaksimumkan Ketegangan Dan Melembutkan Kulit.
3. Memulihkan Tekstur Dan Ketahanan Kulit.
4. Menbantu Kecerahan Kulit.
5. Menyerikan Dan Mencerahkan Kulit Dengan Ketara.
6. Mengurangkan Selulit.
7. Menguatkan Folikel Rambut Dan Mengurangkan Keguguran Rambut.
8. Meningkatkan Pembaharuan Dan Pemulihan Sel.
9. Meningkatkan Tahap Stamina Dan Tenaga.
10. Memulihkan Kepekaan Dan Prestasi Mental.
11. Memulihkan Peredaran Darah.
12. Meningkatan Keanjalan Arteri.
13. Meningkatkan Kadar Metabolisma.
14. Mengurangkan Lemak Berlebihan.
15. Membantu Menyingkirkan Toksin Dan Mengurangkan Simptom Alahan.
16. Meningkatan Pembentukan Otot-Otot.
17. Mengurangkan Risiko Kanser Dan Membantu Pesakit Yang Mengidap Penyakit Jantung, Sembelit, Buasir, Diabetes Dan Lain-Lain.
18. Memberi Manfaat Kepada Pesakit Osteoartritis Dan Osteoporisis. 



Lagi..... Bahan UTAMA yang ke 2 dalam DOUBLE stemcell ialah 

 

No comments:

Post a Comment